, , ,

Fotografii Comerciale

fotografie comerciala

In mod sigur ati auzit vorbindu-se despre faptul ca o imagine valoreaza cat 1000 de cuvinte, iar in domeniul publicitatii acest lucru este mai adevarat decat oriunde altundeva. Companiile si agentiile de publicitate consuma mii de ore de lucru si foarte multi bani pentru a gasi acele imagini care le vor ajuta sa isi vanda cel mai bine produsele si serviciile.

fotografie de produs



fotografie de produs

Exista o multitudine de factori importanti care trebuie luati in considerare atunci cand se discuta despre fotografia comerciala. Scopul fotografiei comerciale este acela de a surprinde imaginea unui produs. O fotografie comerciala trebuie sa cuprinda atat imaginea unui produs cat si emotiile pe care acest produs le trezeste celui care o priveste. Ganduri, trairi si dorinta de a avea acel produs, toate acestea trebuie sa se declanseze in mintea celui care vede o imagine comerciala. Aceste fotografii care transmit emotii sunt rare si foarte valoroase.

Cei care realizeaza fotografii comerciale se zbat sa realizeze imagini cu impact vizual imediat si care sa obtina un raspuns emotional din partea privitorilor. Si asta deoarece clientii de publicitate sunt bombardati 24 de ore pe zi cu publicitate de toate tipurile: radio, TV, internet, prin telefonul mobil sau fix, etc. Chiar si atunci cand se afla intr-un magazin si imping un carucior de cumparaturi sunt coplesiti de multitudinea de reclame audio, bannere si stoppere in interiorul magazinului. De aceea, cumparatorii au ajuns sa ignore multe dintre aceste mesaje care ii bombardeaza non-stop. Ca sa acorde atentie unei reclame, cumparatorii trebuie sa fie captivati de aceasta, sa rezoneze cu imaginea pe care o vad in arespectiva reclama.

Fotografia comerciala si puterea imaginilor continua sa joace un rol important in zilele noastre. De la bannerele traditionale si fluturasii care ii primiti zilnic pe strada pana la reclamele de dimensiunea unui bloc, fotografia comerciala este peste tot, iar managerii inteligenti stiu ca aceasta le poate largi piata de desfacere si cifra de afaceri.

Indiferent de tipul de produs pe care il vind, companiile au descoperit ca produsele care sunt promovate prin imagini cu culori vibrante si sunt bine realizate, nu stau prea mult pe raft. Consumatorii au o reactie mult mai puternica in fata acestor imagini luminoase, iar companiile care vand de la haine, parfumuri pana la masini sau ambarcatiuni au folosit puterea culorilor pentru a-si promova produsele.

Servicii Profesionale de Fotografie:

– Fotografie Comerciala

– Fotografie Publicitara

* Nota: Fotografiile sunt protejate de legea Dreptului de Autor (LEGE nr.8 din 14 martie 1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe ) si orice incercare de utilizare a acestor fotografii fara dreptul explicit al autorului, se pedepseste conform legii in vigoare.
0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>